Для замовлення товару на сайті, необхідно перейти на «Сторінку замовлення» моделі, що вас цікавить. Далі необхідно вказати свої дані та вибрати спосіб доставки та оплати.
При оформленні замовлення, передзвонюємо в робочий час, протягом 30 хв.
Сплатити покупку в інтернет-магазині VidLine можна такими способами:
Сплатити за товар готівкою можна під час доставки та отримання.
При оформленні замовлення у спосіб оплати вибрати «Оплата на картку Приват Банку». Протягом 30 хвилин Вам передзвоне менеджер і будуть надіслані реквізити для оплати.
Після отримання оплати, на e-mail та вказаний номер телефону, прийде підтвердження з датою відправки товару (протягом 2-х робочих днів). У день відправки надішлемо SMS з номером ТТН для відстеження.
Вся продукція надійно запакована у фірмову коробку – 130х30х55 см. Загальна вага складає 50 кг.
Тому для доставки вказуйте лише вантажні відділення Нової Пошти, або замовляйте адресну доставку.
Згідно тарифів Нової Пошти, доставка столу в межах України складає більше 500 грн. Через це, відправка товару післяплатою, відбувається тільки після оплати доставки НП.
Тільки на офіційному сайті виробника - vidline.ua, можна замовити продукцію зі знижкою на доставку.
Нашим покупцям встановлюються фіксовані тарифи на доставку в межах України.
Доставка буде додана до вартості товару, і додаткових витрат від Вас не буде потрібно. Крім послуги післяплати…
При отриманні товару перевірте цілість, безпеку та повну комплектацію. Робити це необхідно у присутності представника служби доставки.
Разом із товаром покупець отримує:
Повернення або заміна здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів».
Покупець має право протягом 14 чотирнадцяти днів повернути придбаний товар, якщо не пошкоджено упаковку, він не використовувався, не був у збиранні, збережено його товарний вигляд та споживчі властивості. Також є товарний чек.
Доставка товару назад Продавцю відбувається за рахунок Покупця.
Повернення вартості товару, провадиться протягом 7 днів після отримання товару магазином.
У разі отримання товару неналежної якості, клієнт має право вимагати від продавця заміни, пошкоджених або неробочих елементів. Для цього необхідно написати продавцеві, пояснити проблему, що виникла. У найкоротший термін ми замінимо елементи неналежної якості.
На всю продукцію компанії розповсюджується гарантія 18 місяців. Перед тим, як розпочати використання, рекомендуємо уважно вивчити гарантійні умови та інструкцію щодо застосування товару.
Претензії та питання, що залишилися, можна задати по телефону (068) 879-13-56 або в онлайн-форматі, заповнивши зворотню форму.